Google Reader

I første øving i  DIKULT110: Kommunikasjon i sosiale medium. fikk vi i oppgave å sette opp en RSS leser i Google Reader (eller en annen RSS leser). Målet med dette var å lære hvordan man finner ut hva som skrives i sosiale medier og å bruke en RSS leser. Jeg gjorde så. I begynnelsen så jeg ikke nytten av bruken, men dette har endret seg etter hvert. I forrige ukes tilbakemelding fra Jill tipser hun oss om at Vegard Olsen har lagt alle DIKULT110 bloggene i en ”bundle” i Google Reader. Han har attpåtil beskrevet fremgangsmåten på bloggen sin. Dette har blitt en glimrende og effektiv måte å holde meg oppdatert med hva andre i gruppen skriver. Tidligere måtte jeg gå inn på hver blogg for å se om det var skrevet noe nytt, nå ser jeg i Google Reader.

Om inger urdal

Inger Urdal
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

